Ako dnešných mladých namotivovať na štúdium vysokej školy? Pozrite sa, ako sme odprezentovali Katolícku univerzitu v Ružomberku – rýchlo a jednoducho.
Aký bol cieľ kampane pre odprezentovanie univerzity?
Cieľom online kampane pre Katolícku univerzitu v Ružomberku bolo zvýšiť povedomie u mladých ľudí o možnosti štúdia a navýšiť počet podávaných prihlášok na ďalší školský rok.
Ako sme tvorili kreatívu?
Pri tvorbe kreatívneho návrhu sme vychádzali z benefitov a hodnôt univerzity. Lokalita, vysoká odbornosť, možnosť kombinovania odborov, ako aj nízka nezamestnanosť absolventov sú veľkými plusmi Katolíckej univerzity v Ružomberku.
Predovšetkým sme však mysleli na našu cieľovú skupinu. Aká je dnešná mladá generácia? Čo ľudí vo veku od 17 do 23 rokov motivuje? Ako prijímajú informácie?
Insight bol jasný – v online priestore sú zvyknutí konzumovať za krátky čas neuveriteľné množstvo informácií.
Je teda potrebné ich zaujať najlepšie hneď v prvej sekunde.
Preto sme benefity univerzity vyzdvihli už v samotných headlinoch, ktoré boli doplnené subheadlinom Jediná univerzita svojho druhu.
Každý headline sme navrhli ako krátku otázku s krátkou odpoveďou, ktorá mala potencionálnych študentov v momente vyrušiť pri scrollovaní.
Online kampaň sme doplnili aj dynamickými Reelsmi, na ktoré naša cieľovka reaguje. Vyzdvihli sme v nich benefity štúdia na Katolíckej univerzite v Ružomberku.
A ako sme odprezentovali univerzitu v 2. kole podávania prihlášok?
Zhodneme sa, že v posledných rokoch prestáva byť vysoká škola medzi mladými takou žiadanou ako kedysi. V kreatívnom návrhu pre 2. kolo podávania prihlášok pre Katolícku univerzitu v Ružomberku sme preto rozpracovali dôležitosť vzdelania a školy z trochu iného uhla.
Berieme do úvahy, že okrem vzdelávania prináša vysoká škola možnosť získať takzvané soft skills, ktoré budúci zamestnávatelia vyžadujú. Počnúc individuálnym schopnosťami, ako sú zodpovednosť, plnenie úloh načas, ovládanie cudzieho jazyka, ako aj schopnosť pracovať v kolektíve, prezentovať svoje nápady, nájsť kompromis či diskutovať na úrovni.
Myšlienku sme aplikovali do headlinov s call to action. V každom z nich sme uchádzačov vyzvali k schopnosti vedieť jednu zo soft skills.
Pozrite sa na soft skills pretavené do headlinov kampane. Čo poviete? Ktoré schopnosti ste využili vo vašej práci?
V tomto Reelse sme využili zábery z univerzity, ku ktorým sme pridali hlavné výhody štúdia na KU RK.