Prečo sa chváliť iba veľkými kampaňami, keď aj malé kreatívy môžu ľudí zaujať? My v PS:Sunrise sme pre vás pár z tých našich vybrali, opísali a naservírovali do jedného blogu. Inšpirujte sa netradičnými formátmi, grafikou vytvorenou pomocou AI či jednoduchým TikTok videom.
Pri tvorbe contentu na sociálne siete sledujeme nové trendy a snažíme sa využívať všetky dostupné typy formátov. Vybrali sme pre vás pár nápadov, na ktoré sme za poslednú dobu najviac hrdí.
1. Netradičná mozaika
Naša copywriterka Bibi zbožňuje vymýšľať mozaikové typy príspevkov. Presvedčte sa sami na sociálnej sieti Facebook košickej Lekárne ADONAI! Alebo si niektoré z nich rovno pozrite. ⤵️
Nedávno sme však vytvorili niečo netradičnejšie – mozaiku, ktorá obsahuje dynamické video aj statické obrázky. Tá má ľudí pri scrollovaní sa Facebookom vyrušiť.
Príspevok sme aplikovali práve pre spomínanú lekáreň. Mozaikový post navyše odpropagoval jeden z najpredávanejších vitamínov prebiehajúcej sezóny a tým sa navýšili jeho predaje.
2. Marketéri vytvorení cez AI
Ako by vyzerali marketéri Peťo Šebo a Gabo Tóth z podcastu Buzzworld, keby žili na Kube v 60. rokoch 20. storočia? Copywriter Matej, ktorý spravuje Instagram tohto najpočúvanejšieho marketingového podcastu na Slovensku, dostal nápad!
Vďaka AI a nášmu šikovnému grafikovi Marošovi to predsa nie je až tak zložité zistiť. Maroš marketérov vytvoril pomocou nástroja Midjourney a ich tváre upravil v InsightFace. Čo hovoríte na výsledok?
Neskôr aj sám Peťo Šebo pridal tieto fotografie na svoju Facebook Story. A hádajte čo? Krátko na to sa nám zdôveril, že toľko pozitívnych reakcií na Storku snáď ešte nikdy nemal. 🤗
3. Rozmerom sa medze nekladú
Kto sa môže pochváliť, že jeho Facebook post sa stal bannerom v rozmere 19×7 metrov? Našej kreatívnej úderke Matej & Maroš sa to podarilo na obrovskej budove v areáli firmy HERN.
Na budovu sa dostal tesne pred DOD, ktorý sme organizovali na počesť 70. výročia vzniku tejto firmy. Banner bol umiestnený hneď pri vstupe do areálu, čím zamestnancov a návštevníkov eventu pekne vítal.
4. Jednoduchý TikTok môže byť trendom
Nie sú to miliónové pozretia, ale predsa! Vždy sa tešíme aj z menších úspechov. 😊 Tematické video – 2 typy kolegov v pondelok ráno, ktoré sme zavesili na TikTok, má k dnešnému dňu viac ako 12,7-tisíc pozretí. Rovnako má zatiaľ viac ako 300 lajkov a cez 35 zdieľaní.
Zahviezdili v ňom kolegovia Majo a Juraj a, ako sa sami vidíte, má úplne jednoduchú myšlienku a bolo natočené ani nie za 10 minút.
5. Hlasovanie cez emojis
Inšpirovať ľudí k interakcii s príspevkom je možné viacerými spôsobmi. Existujú na to overené mechanizmy, takzvané engagement posty, ktoré sa postarajú o to, aby mali ľudia väčšiu motiváciu komentovať, reagovať či zdieľať.
Jedným z nich je aj hlasovanie cez emojis. Ľudia nemusia nič komentovať, jednoducho si iba vyberú z možných reakcií pod príspevkom. ↠ 👍❤️ 🥰😄😯😥😠
Na Facebook nášho klienta VESELY I Očná Klinika sme skúsili tú najjednoduchšiu možnú otázku spojenú s témou: akej farby sú vaše oči? Okrem toho, že ľudia reagovali cez emojis, tešili sme sa aj komentárom, ku ktorým sme ich prvotne nevyzývali.