Náš tím špecialistov
V našom digitálnom tíme nájdete špecialistov na digitálny marketing a stratégiu, ideamaking, social media, execution, art direction, copywriting aj seo. K našej práci patrí aj vzdelávanie seba i trhu v digitálnych novinkách.
V našom eventovom tíme nechýbajú skúsení account manageri, ktorí pre klientov zastrešujú kompletnú organizáciu podujatí – od kreatívneho návrhu, produkčnej prípravy až po jej samotnú realizáciu.
Vo vzťahu s klientom si zakladáme na hodnotách ako sú dôvera, spoľahlivosť a zodpovednosť, ktoré napomáhajú k budovaniu dlhodobých partnerstiev.
Predstavujeme vám PS:Sunrise:
BARBORA OKRUHĽANSKÁ
Barbora je riaditeľkou našej agentúry. Predtým pracovala ako odborná redaktorka v mesačníku Stratégie (rubriky Reklama a Digital), potom ako marketingová špecialistka a koordinátorka Academic Programu v softvérovej spoločnosti SAS Slovakia (2011 – 2014). Má skúsenosti s prácou v neziskovom sektore, s organizáciou a manažovaním podujatí a rôznych projektov. Popri práci v agentúre sa venuje vzdelávaniu rodičov a vychovávateľov na tému výchovy detí v digitálnom svete v projekte Digitálni rodičia.
JURAJ KARPIEL
Juraj po absolvovaní žurnalistiky v Bratislave niekoľko rokov pracoval v médiách, najmä v športovej sfére. Veľké svetové podujatia neskôr zažil a organizoval aj z pozície manažéra oddelenia médií a marketingu na národnom športovom zväze. Vyše 10-ročné skúsenosti z online i offline komunikácie dnes využíva v prospech klientov. V agentúre vedie exekutívny tím.
TATIANA ORAVSKÁ
Táňa započala svoju marketingovú cestu na strane klienta. V roku 2018 sa stretla s PPC kampaňami, z čoho bola láska na prvý klik. V začiatkoch spravovala väčšie i menšie Facebook, Google i LinkedIn kampane v 6-tich krajinách. Aktuálne pomáha klientom komplexne nastaviť mediálnu stratégiu. Jej skúsenosti z online sveta priniesli želané výsledky už viac ako 20-tim klientom, ku ktorým sa zaraďujú VESELY | Očná Klinika, Lekáreň ADONAI či Biela noc. Na slovo ju počúvajú nielen online kampane, ale aj digitálny tím PS:Sunrise, ktorého je hlavou.
BIBIÁNA HAJDANYOVÁ
Bibiána v minulosti písala pre online časopisy zaoberajúcimi sa umením, kultúrou a literatúrou, ale aj pre copywriterské firmy Kreatívne pero a Coolwriters. Blogy, príspevky či reklamné texty dáva na počkanie, o čom sa už presvedčili mnohí klienti. Dnes má v PS:Sunrise pod palcom copywriterské výstupy šiestich spoločností, pre ktorých sa stará aj o kreatívu sociálnych sietí. Dobré meno robí klientom ako Gothal Liptovská Osada, Lekáreň ADONAI, Weddinx a ďalší.
MAROŠ MIKITA
Maroš vyštudoval umeleckú školu s grafickým zameraním. Svoje kreatívne schopnosti rozvíjal vo firmách ako 3B a ATAK, v ktorých sa venoval športovému dizajnu. Rovnaké zameranie mala aj jeho ďalšia profesijná zastávka v Prahe. Po návrate domov pôsobil v marketingovom tíme Nestville Distillery. Skúsenosti má aj z mnohých väčších i menších projektov tvorby brandových vizuálov. Ostrieľaný profesionál, no v srdci stále umelec. U nás drží stráž nad kvalitou všetkých grafických výstupov. Okrem grafiky sa venuje aj fotografovaniu a tvorbe hudby.
RÓBERT RISTVEY
Robo je nadšeným fanúšikom sveta technológií, vďaka ktorému sa v ňom nestratíte ani vy. Jeho doménou je správa webov a online mediálnych kampaní. Naplniť biznisové ciele klientov však dokáže aj v offline priestore. Jeho druhou vášňou je totiž eventová produkcia. V minulosti organizoval viaceré dobrovoľnícke akcie, venoval sa práci v školskom rádiu aj televíznej tvorbe. Technické zabezpečenie podujatí pozná z každej strany, vďaka čomu je pri ich organizácii takmer nenahraditeľný.
VANDA LABIKOVÁ
Vanda študovala britskú univerzitu v Prahe, kde sa prelúskala medzinárodným manažmentom. Jej manažérske schopnosti našli uplatnenie v dynamickom svete eventov. Už na začiatku štúdia pomáhala organizovať komorné koncerty pre malé kapely, neskôr sa uchytila v pražskej eventovej agentúre. Jej pečať niesli podujatia ako módne prehliadky, svadby alebo firemné akcie a slávnosti. V PS:Sunrise sa ako Account Manager s radosťou vrhá do každej eventovej príležitosti. Na konte má spokojných klientov Interagros, SEPS, Regulus a ďalších.
MATEJ HREBEŇÁR
Matejovi učaroval marketing počas štúdia ekonómie na vysokej škole. Viedol tím online propagácie návštevy pápeža Františka v Košiciach. Po tejto skúsenosti prestúpil do našej agentúry, kde sa primárne stará o kreatívu kampaní a tvorbu obsahu na sociálne siete. Jeho svieži pohľad je prínosom pre online komunikáciu klientov VESELY | Očná Klinika alebo najväčšieho slovenského marketingového podcastu Buzzworld.
MARIANNA SEDROVIČOVÁ
Mery sa po škole rozhodla okúsiť atmosféru Bratislavy, kde niekoľko rokov pracovala ako HR a projektový manažér v prieskumnej agentúre. Na týchto pozíciách jej svet offline aj online marketingu učaroval natoľko, že o jej ďalšom smerovaní nebolo pochýb. Po návrate na rodný východ začala svoje skúsenosti zúročovať u nás v agentúre ako account manager. Voľný čas rada trávi pri dobrej knihe s kvalitnou kávou v ruke.
KATARÍNA ČANDOVÁ
Katka vyštudovala odbor masmediálne štúdiá na Univerzite Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach. Má skúsenosti s organizovaním a manažovaním neziskových a charitatívnych podujatí, externou správou sociálnych sietí pre malé firmy a redakčnou činnosťou (Denník Korzár, 2018). V PS:Sunrise pôsobí od roku 2020 na pozícii Social Media Specialist. Venuje sa najmä tvorbe obsahu, ktorý je zrkadlom jej umeleckej duše. Do jej výbavy patrí celý rad schopností – rada fotografuje, kreslí, píše a zvládne aj tvorbu grafiky.
IRYNA OLEFIR
Iryna je mladá krv z generácie Z. Žije sociálnymi sieťami, je fascinovaná najmä tvorbou videí na TikTok a Instagram. Láska k marketingu priviedla Iry aj k jeho štúdiu na univerzite Yuriy Kondratyuk Poltava Polytechnic. V PS:Sunrise má na starosti námety a tvorbu TikTok videí a Reelsov pre našich klientov. Pýši sa vytvorením virálnych videí, ktoré si ľudia pozreli viac ako miliónkrát.
MARTINA HOMOLÁKOVÁ
Maťka k nám prestúpila po jej dlhoročnom pôsobení v sesterskej agentúre PS:Events. Svet eventov jej učaroval už počas strednej školy a nadšenie z tejto dynamickej a pestrej práce trvá dodnes. Svoje skúsenosti využila pri úspešných spoluprácach s klientmi Google, Slovenská sporiteľňa, PSA Peugeot Citroen (akt. Stellantis), Komerční banka či MILA (Sedita). Podieľala sa produkčne na zastrešení rôznych typov podujatí a cudzí jej nie je ani svet online marketingu.
DOMINIKA ČOPJANOVÁ
Domi už počas strednej školy pracovala v dobrovoľníckej organizácii, kde pripravovala a zabezpečovala rôzne aktivity a podujatia pre deti. Táto skúsenosť ju nasmerovala na štúdium pedagogiky a po jeho skončení pracovala na súkromnej škole ako učiteľka. Keď sa na materskej dovolenke angažovala v manažovaní materského centra, začala sa zaujímať o grafický dizajn a správu sociálnych sietí. A keďže sa v tom našla, teraz spravuje sociálne siete u nás. Aktuálne je na materskej dovolenke.