Projekt Župných dní Košického kraja nám padol ako uliaty. Bol zmesou eventu a digitálu, preto mohol každý z nás naplno predviesť svoje schopnosti. Návštevníci zároveň počas týchto dní zažili náš kraj na vlastnej koži. O čo išlo a čo hovoria čísla a štatistiky? Poďme sa na to spoločne pozrieť.
Prečo vznikli Župné dni?
Cieľom bolo interaktívne priblížiť obyvateľom kraja, na čo slúži župa a čo všetko má na starosti – od sociálnych služieb cez dopravu, turistický ruch až po školstvo a kultúru. Zadávateľmi boli Košice Región Turizmus a Oddelenie kultúry KSK.
Jednotlivé podujatia sa konali od konca apríla pravidelne každý piatok, a to vždy v inom košickom regióne. Program sa začal 29. 4. na Gemeri, pokračoval 6. 5. na Spiši a o týždeň 13. 5. sa presunul na Zemplín. Vyvrcholil slávnosťou na Above – 20. 5. ožilo Župné mestečko na Námestí Maratónu mieru v Košiciach. Čerešničku na torte pridal v sobotu 21. 5. galaprogram Klenoty Košického kraja pri Immaculate.
👉 Aby sa ľudia o týchto podujatiach dozvedeli, zabezpečili sme online aj offline kampaň. Eventovo sme mali v rukách Župné mestečko – od dramaturgie až po celkovú produkciu podujatia na mieste.
Čo sme dosiahli online kampaňou?
Reklama sa spolu zobrazila 3 397 764-krát a celkovo sme získali až 28 537 klikov z reklamy.
Vytvorili sme „trend“ hľadania kľúčového slova župné dni na Google, ktorý sa dosiaľ nevyhľadával. To znamená, že sa o Župných dňoch hovorilo – z čoho sa veľmi tešíme. 🙂
Ceny za klik sa v priemere pohybovali na nízkej úrovni – Google 0,22 € a Facebook Ads 0,16 €.
Prehľad dát z facebookovej stránky Košického samosprávneho kraja, z ktorej bežala reklamná kampaň na Facebooku na podujatia Župných dní 2022.
Využili sme Etarget reklamný formát Social Display. Je to inovatívne riešenie, ktoré umožňuje distribúciu existujúceho obsahu Facebook stránky a rozširuje tak zásah mimo sociálnu sieť. Podarilo sa nám v tomto formáte získať 330 915 zobrazení pri množstve preklikov z bannerov na úrovni 684.
Počas trvania kampane mala stránka zupnedni.sk až 32 648 návštev.
Toto je ukážka našej online reklamnej kampane v Google Display Network.
Ako vyzerala naša offline kampaň?
Koľko organizácií sa na jednotlivých eventoch zapojilo?
GEMER – 14 organizácií na 15 miestach 👇
SPIŠ – 18 organizácií na 19 miestach 👇
ZEMPLÍN – 32 organizácií na 32 miestach 👇
ABOV – 70 organizácií na jednom mieste + 600 zapojených ľudí 👇
Čo návštevníci ocenili na 1. ročníku Župného mestečka?
„Výborná príležitosť na prezentáciu organizácií KSK, vysoká návštevnosť, pestrý program pre všetky cieľové skupiny.“
„Spoločná oslava všetkých organizácií, možnosť stretnúť sa, možnosť výmeny skúseností a získanie inšpirácií.“
„Výborná atmosféra, veľký záujem návštevníkov. Možnosť prezentovať naše aktivity v centre župy.“
„Bolo to živé, veselé, rozmanité, aktuálne.“
„Mne osobne sa páčilo všetko – nesmierne to žilo a atmosféra bola skvelá. Oceňujem fotoboxy, stánky škôl, kde sa prezentovali študentské firmy, veľmi pozitívne boli vnímané aj raňajky s predsedom.“
„ Veľmi vydarené PR podujatie. Vážim si aj prístup agentúry. Od ľudí z okolia tiež vnímam pozitívne reakcie.“
⬆️ Toto je mapa Župného mestečka. Rozloha mestečka: cca 18 700 m2. Počet zapojených do programu: 600 ľudí.
Na konci eventu nám predseda Košického samosprávneho kraja Rastislav Trnka napísal takéto pekné venovanie. ⬆️
Takto sa tešíme z vydareného projektu. Ďakujeme všetkým zúčastneným a návštevníkom. 🙂 ⬆️