A je to tu! Konečne vás môžeme vziať do zákulisia projektu, na ktorom sme od januára pracovali. Vďaka výhre v tendri sme získali nového digitálno-eventového klienta. Firma HERN nám zverila prípravu 2 eventov na počesť 70. výročia svojho vzniku. Čo všetko sme mali ako agentúra pod palcom a prečo nebol HERN iba eventovým klientom?
Začnime pekne po poriadku.
4 otázky a odpovede o klientovi HERN
1. Kto to firma HERN vlastne je?
Najväčší zamestnávateľ so slovenským kapitálom v oravskom regióne. Orientuje sa najmä na výrobu detailov a zvarencov pre traktory, zemné a cestné stroje, kombajny, poľnohospodársku či manipulačnú techniku. Spolupracuje s firmami ako John Deere a Caterpillar.
2. Aké eventy tento klient potreboval?
Firma vznikla 1. júla 1953, tento rok teda oslavovala okrúhlu 70-ku. Od nás potrebovala organizáciu a prípravu 2 úplne rozdielnych typov akcií – galavečer pre vybraných hostí a deň otvorených dverí pre verejnosť v areáli závodu.
3. Čo pre nás projekt znamenal?
Výzvu, do ktorej sme po hlave skočili.
4. Ako sme vyhrali tender pre klienta HERN?
Pre výhru v tendri sme vycestovali za klientom priamo do oravského Námestova. To, že sídlime v Košiciach nás nezastavilo v tom, aby sme bez váhania sadli do auta a vyrazili. 😊
Práce sa nebojíme. Pozrite si pár záberov z prebiehajúcich eventov pre HERN. ⤵️
Čo všetko sme mali ako agentúra pod palcom?
Postarali sme sa o celkovú produkciu oboch eventov od idey až po zabezpečenie na mieste, návrh a realizáciu publikácie, kompletnú prípravu grafických podkladov a DOD sme podporovali aj online formou na Facebooku a Googli.
Mozaikový typ príspevku, ktorý sme pripravili na sociálnu sieť Facebook.
Pozvánka na Deň otvorených dverí na sociálnej sieti Facebook.
Digital: grafické podklady, online kampaň a vydanie publikácie
HERN pre nás nebol iba eventovým klientom. Znova sa nám potvrdilo, že ako marketingová agentúra s digitálnymi aj eventovými službami to máme v niektorých situáciách jednoduchšie.
Zamakali si aj naši digitálci.
Grafické podklady
Návrh samotného loga 70. výročia firmy, online aj offline bannery, plagáty, ktoré zdobili akcie, ako aj bilbordy či videá, kde sme pozývali ľudí na DOD, – je v skratke to, na čom sme graficky pracovali.
Hotové logo firmy HERN pripravené špeciálne k 70. výročiu svojho vzniku.
Online kampaň
Deň otvorených dverí sme podporili aj v online priestore. Cieľom kampane bolo navýšiť povedomie o spoločnosti HERN pri príležitosti 70-teho výročia a plánovaného dňa otvorených dní.
Reklama sa v júni zobrazila na Facebooku 125 728-krát a ľudia si na ňu klikli 1 482-krát.
Firemná publikácia
Klientovi sme navrhli tvorbu publikácie, ktorá by sa pokrstila priamo na galavečere a mala by symbolických 70 strán – jednu stranu za každý rok fungovania firmy HERN. Táto myšlienka sa klientovi hneď zapáčila, a tak nám zveril grafické spracovanie publikácie a doladenie jej copywritingu.
Publikácia sa napokon na galavečere skutočne pokrstila a rozdala partnerom, kľúčovým zamestnancom a váženým hosťom z kraja ako darček. Na jej stranách si obdarovaní mohli prečítať zmapovanú históriu firmy, všetko o fungovaní spoločnosti a nechýbala ani vízia do budúcnosti.
Eventy: galavečer v krásnom hoteli na Oravskej priehrade a 2 100 návštevníkov na DOD
A teraz sa už presuňme k jednotlivým eventom!
Galavečer
Galavečer pre vybraných hostí sa konal 29. júna 2023 v Hoteli Prístav, z ktorého mali návštevníci výhľad na Oravskú priehradu. Akciu moderovala Andrea Vadkerti, vystúpila na nej a cappella Fragile, súčasťou programu bolo aj čarovné zrkadlo, krst spomínanej publikácie, DJ a nechýbalo ani výborné jedlo. Musíme uznať, že priestor bol skutočne krásny a atmosféru dotvárali elegantné detaily. Presvedčte sa sami.
Deň otvorených dverí pre verejnosť
Ani ranný dážď neodradil 2 100 návštevníkov z Námestova a okolia, aby prišli osláviť okrúhle narodeniny firmy HERN. Deň otvorených dverí sa konal v sobotu 1. júla 2023 a náš klient presne na deň oslávil okrúhle narodeniny. A to aj vďaka nám.
Nabitý program v areáli závodu moderovali Marián Čekovský a Milan „Junior“ Zimnýkoval, vystúpil Miro Jilo a bubnová show Batida a Marián Čekovský & Band. Hostia sa prešli výrobnými halami, veľký záujem bol o exkurzie v lisovni, zvarovni a lakovni. Nechýbali súťaže a hry pre deti, prehliadka veteránov a poľnohospodárskych strojov a tanečný workshop pre mladých.
Vrcholom programu bol úspešný pokus o zápis do Knihy slovenských rekordov – išlo o rekord v najdlhšom celistvom štafetovom zvare. Na produkte z konštrukčnej ocele s rozmermi 6 x 1,8 m pracovalo 8 ľudí v dvoch tímoch celkovo 1 hodinu a 38 minút. Celková dĺžka zvaru dosiahla 70 m. Samotný zvar mohli ľudia sledovať aj online vďaka livestreamu. V daný deň si ho pozrelo viac ako 1 000 ľudí.
Aké sme dostali po eventoch recenzie?
Silvia Mokošáková, HERN s.r.o.:
„Rada by som vyjadrila osobnú úprimnú spokojnosť a vďaku agentúre PS:Sunrise za ich nádhernú prácu pri príprave dvoch neskutočných eventov – Galavečer a Deň otvorených dverí pri príležitosti nášho 70. výročia.
Ich profesionálny prístup a kreativita boli zjavné prvky ich práce už od začiatku prípravy projektu. S ich tímom som mala pocit, že sa môžem na nich spoľahnúť. Zároveň sa nezľakli zmien a vedeli sa rýchlo prispôsobiť meniacim sa požiadavkám.
Neboli to len obyčajné eventy – agentúra PS:Sunrise do nich priniesla skvelý organizačný kumšt a tímového ducha. V rámci prípravy to bola skvelá súhra kreatívnej práce, ktorá na oboch stranách priniesla obrovskú, neobyčajnú a inšpiratívnu skúsenosť pre všetky strany – agentúru, firmu, účinkujúcich, partnerov podujatia i dodávateľov. Sú to mladí ľudia, ktorí vás rýchlo „nakazia“ svojou pozitivitou a ľahkosťou.
Galavečer bol večerom plným osláv a spomienok, ktorý si naši hostia užili a na ktorý budú spomínať ešte dlho. Deň otvorených dverí bol skvelou príležitosťou predstaviť našu firmu svetu a s PS:Sunrise sa nám podarilo vytvoriť atmosféru, ktorá nás nielenže reprezentovala, ale tento deň zostane dlho v našej pamäti.
Tím PS:Sunrise odporúčam všetkým, ktorí hľadajú profesionálnu agentúru, na ktorú sa môžu spoľahnúť nielen v rámci organizačných vecí, ale aj v oblasti marketingu a kreativity. Každému, kto chce vytvoriť podujatie, ktoré zapôsobí a bude nezabudnuteľné.“
Štefan Žembéry, Media4You:
„Veľká vďaka za dôveru a za výbornú spoluprácu pri eventoch pre HERN v Námestove. Napriek únave z fyzickej práce, nám táto spolupráca s ľuďmi z Vašej agentúry dobila baterky. Želáme Vám veľa ďalších úspešných eventov.“
Matej Kojš, Bubnová show BATIDA:
„Ešte raz Vám v mene celej kapely BATIDA ďakujeme za pozvanie na podujatie “DOD HERN”. Hranie sme si veľmi užili, ľudia boli fantastickí a atmosféra výborná. Taktiež ďakujeme za zázemie a starostlivosť, ktorú ste nám poskytli.“
ĎAKUJEME! 🧡
Popri organizácii eventov vznikli aj Reelsy a TikToky. Ste zvedaví? Sledujte nás na Instagrame a TikToku.