Toto leto bolo unikátne! Vďaka realizácii destinačnej kampane pre Severovýchod Slovenska, Krajskú organizáciu cestovného ruchu (KOCR), sme aj my v PS:Sunrise objavili množstvo jedinečných miest. Prečítajte si, ako sme odprezentovali Prešovský kraj a prečo kampaň prekonala očakávania.
Skôr než vám predstavíme destinačnú kampaň, zoznámte sa s naším klientom – Krajskou organizáciou cestovného ruchu Severovýchod Slovenska.
PS:Sunrise 🤝 KOCR Severovýchod Slovenska
Hlavnými aktivitami KOCR Severovýchod Slovenska sú podpora a rozvoj cestovného ruchu na území Prešovského kraja. Z týchto hodnôt vychádzalo aj zadanie tendra, do ktorého sme sa úspešne zapojili.
Prešovský kraj je Kraj unikátov
Prešovský kraj ukrýva množstvo unikátov. Počnúc čarokrásnou prírodou cez historické pamiatky svetového významu až po moderné atrakcie. Pestrosť a rozmanitosť kraja symbolizuje aj nové logo, ktoré sa pred letnou sezónou 2024 stalo jedným zo základných prvkov identity KOCR Severovýchod Slovenska.
Práve nový claim loga a organizácie bol odrazovým mostíkom aj pri tvorbe našej kampane.
Zadanie a cieľ
Čo bolo našou úlohou? Zrealizovať originálnu a pútavú kampaň, ktorá vyvolá záujem verejnosti a vytvorí základ pre dlhodobú komunikáciu kraja.
Cieľov kampane však bolo viacero – od zvýšenia povedomia o Prešovskom kraji ako Kraji unikátov až po predaj zážitkových produktov.
Aká bola idea kampane?
Ako docieliť, aby naša cieľová skupina začala vnímať Prešovský kraj ako Kraj unikátov? Predstavili sme im ho jednoduchou myšlienkou – unikátov je v tomto kraji viac, než by ste čakali.
Ako na to?
Stratégiu kampane sme postavili na predstavení unikátov Prešovského kraja cez kvíz spojený so súťažou. Týmto spôsobom sme potenciálnych cestovateľov aktívne zapojili do spoznávania kraja a zároveň sme získali databázu marketingových leadov – pre zapojenie sa do súťaže nám užívatelia zanechali e-mailovú adresu.
Prostredníctvom newslettra sme ich následne oslovovali s tipmi na výlety, informovali sme ich o novinkách a podujatiach a vyzývali k nákupu zážitkových produktov v e-shope.
A takto vyzerali vizuály destinačnej kampane. 👉
Média mix kampane bol spojením online a offline reklamy. Kampaň ste mohli zachytiť na Facebooku, Googli, v online magazínoch či na citylightoch vo väčších mestách.
Súčasťou kampane bolo aj vtipné video so svokrou, ktoré má na Facebooku v čase publikovania článku (31. októbra 2024) viac ako 600-tisíc prehratí a na YouTube viac než 100-tisíc.
Aké sú výsledky kampane?
Naša kampaň zasiahla viac ako 920 000 Slovákov. Vizuály a komunikovaná téma sa cielenému publiku páčila, o čom svedčia nadpriemerné CTR, predovšetkým v displayovej reklame na Google. Na sociálnych sieťach sme zas nazbierali viac než 10-tisíc interakcií.
V neposlednom rade sme vďaka zvolenej stratégii vyzbierali viac ako 10-tisíc e-mailových kontaktov. Túto novovybudovanú komunitu sme oslovovali už počas kampane tipmi na výlety, novinkami a aktualitami v kraji. O záujme ľudí hovorí aj nadpriemerný open rate našich newslettrov – viac než 50 %.
O tejto úspešnej kampani sme spolu s KOCR Severovýchod Slovenska hovorili aj na marketingových raňajkách Marketing Sunrise – UNIKÁT EDITION 💎.
Ako zhodnotil klient spoluprácu s PS:Sunrise?
„UNIKÁTNA. Napriek časovým obmedzeniam, ktoré vznikli pri realizácii verejného obstarávania, vznikla krásna pozitívna kampaň, ktorá naštartovala komunikáciu Prešovského kraja unikátov. Ďakujeme a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu.“
Ďakujeme aj my a tešíme sa na budúcnosť v Kraji unikátov. ❤️