Počas porady na nás prišla kreatívna chvíľka. A čo z toho vzišlo? Preložili sme známe reklamné slogany do východniarčiny. A musíme uznať, že sme sa pri tom celkom dobre zabavili! Viete ich rozlúsknuť? 🤔
Pri lúštení nášho východniarskeho okienka si pod obrázkami prečítate aj nejednu zaujímavosť.
Práve s týmto nápojom vznikla aj ich nová kategória – energetické nápoje.
Na jednom z najznámejších modelov tejto značky ste určite hrali kultovú hru Snake II.
Vedeli ste, že existuje 200 príchutí tejto sladkosti?
Táto spoločnosť sa na začiatku zaoberala výrobou strojov na pletenie.
Všetky reklamné fotografie tejto firmy majú spoločný znak ukazujú čas 9:41. To nie je náhoda. Práve vtedy predstavil Steve Jobs prvý model značky.
Jeden z najznámejších reklamných spotov vysielaných na Slovensku patrí tejto značke. Legendárna hláška „Nie, nie, ja nemusím, ja už ho vidím.“ sa vďaka spotu stala symbolom našich Vianoc.
Slogan Just Do It je inšpirovaný poslednými slovami sériového vraha Garyho Gilmoreho. Povedal: „Urobme to!“ predtým, než bol popravený.
Každá tyčinka danej značky obsahuje v priemere 16 kúskov arašidov.
Hľadané názvy značiek
- Redbull
- Nokia
- KitKat
- Toyota
- Apple
- Kofola
- Nike
- Snickers