Aj vy radi dovolenkujete s rodinou na Slovensku? A navštívili ste už niekedy rezort s názvom Gothal Liptovská Osada? Práve pre tohto klienta sme vymysleli letnú kampaň, kde sme sa hrali s detskou fantáziou, rozprávkami a kúzlami. Prečo sme si vybrali túto tematiku?
Náš klient Gothal Liptovská Osada je multifunkčný areál, ktorý sa nachádza na Liptove, konkrétne medzi pohoriami Veľká Fatra a Nízke Tatry. Nájdete v ňom prakticky všetko, čo na dovolenku s deťmi potrebujete – množstvo športového vyžitia, relaxačné aktivity, detský program cez leto a, samozrejme, reštauráciu a ubytovanie.
Pred letom 2023 sme od rezortu dostali zadanie na brand awareness kampaň.
Gothal je pôvodný názov Liptovskej Osady, ktorý dedinke dali benediktínski mnísi v roku 1288 a v preklade znamená božie domčeky.
Čo bolo cieľom letnej kampane? A aký sme zvolili médiá mix?
Cieľom bolo opätovne pripomenúť rezort relevantnému cieľovému publiku a letným dovolenkárom na Slovensku. Chceli sme osloviť čo najväčšie spektrum používateľov na miestach, na ktorých sa nachádzajú a na ktorých bude reklama videná.
Na základe toho sme si zvolili tieto umiestnenia:
• sociálne siete Facebook a Instagram,
• video marketing na YouTube,
• Google bannerový priestor,
• ako aj natívny priestor v médiách cez platformu Strossle.
Ako vznikla idea kampane?
Pri tvorbe idei kampane sme vychádzali zo zadanej cieľovej skupiny – osloviť rodiny s deťmi predškolského a školského veku. Mali sme na pamäti, že Gothal je rezort ako stvorený pre rodiny s deťmi vďaka bohatým aktivitám a službám, ktoré ponúka.
A čím žijú rodičia s deťmi v tomto veku? Predsa fantáziou, rozprávkami a kúzelnými postavami. Zároveň je Gothal malebné, vizuálnou stránkou chalúpok a prostredím priam rozprávkové miesto.
Vytvorili sme headline Čáry-máry Gothal! a ako subheadline sme zvolili Očaríme celú rodinu.
Ako vyzeral vizuál kampane od nášho grafika?
Toto je náhľad reklamy letnej kampane na platforme Facebook.
Kampaň sme podporili aj extra sponzorovaním príspevkov na Facebook stránke Gothal Liptovská Osada.
Aké sú výsledky kampane?
Letná kampaň bežala počas 3 mesiacov – od mája až do júla 2023. Kampaň za túto dobu priniesla nadpriemerné KPI, ktoré boli vysoko nad očakávania prvotného návrhu.
Reklama sa za 3 mesiace zobrazila vyše 13 272 380-krát, čo je krásne číslo.
PR článok sme uverejnili na massovom portáli cas.sk v máji. Dosiahol výbornú čítanosť až 4 248 otvorení. Článok sme ďalej rozniesli aj do iných médií cez reklamnú platformu Strossle.
Vďaka sieti Sitelement sme v kampani použili aj atypický formát reklamy InArticle CUBE.